Модуль 9.
Обговорили
створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Обговорили як
допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні Проаналізували шляхи
здійснення диференціації навчання учнів; Створили форму оцінювання учнівської
самоспрямованості в навчанні; Почали планувати інструктивні матеріали для
навчального проекту.
Модуль 10.
Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме…у цьому модулі ми сфокусували свою увагу на необхідних
педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ми обговорили як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється
за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ми створимо документ (презентацію) для фасилітації навчання учнів, які
виконуватимуть проекти. Ми також сплануємо як будемо вивчати обрану нами тему
в своєму класі та створимо інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з
використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий